Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereoforumet Avdeling SØR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilstereoforumet Avdeling SØR

    Hay

    Kan ikke de som er fra sør slenge en liten post her?

    Hadde vært morro å se hvor mange vi faktisk er her nede, og kansje prøve å få til å lage ett lite miljø?

    =)

    Rolf
    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2
    jajjamen, sørlending her
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Jeg er også sørlending, men flytter østover om ikke lenge...

      Comment


      • #4
        Originally posted by epifant View Post
        Jeg er også sørlending, men flytter østover om ikke lenge...
        Jaggu... hitover?
        Mvh Tony Bardalen
        [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

        Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

        Comment


        • #5
          Fra gudsforlatte mandal til Kristiansand da ?
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            fra kristiansand her
            mvh Sindre Carlsen

            Comment


            • #7
              Arendal her

              Comment


              • #8
                kristiansand

                Comment


                • #9
                  Originally posted by neptyr View Post
                  Fra gudsforlatte mandal til Kristiansand da ?
                  Haha, moroklumpen! Nei, jeg forlater bløde Mandal til fordel for Hønefoss. 7 mål tomt og plass til å virkelig leve; nok gressplen til å arrangere fotballturnering (i mitt tilfelle er nok Fiattreff langt mer sannsynlig...) og garasjeplass til 6 normalstore biler Firemannsboliger med 2 kvm plen og "bilbortsetningsplass" er ikke heeelt min greie.

                  30 minutter til Sandvika, og rundomsnusk tre kvarter til Drammen på morsomme, svingete småveier. Faretruende nær Tony med andre ord
                  Last edited by epifant; 05-02-2008, 23:17.

                  Comment


                  • #10
                    30 minutter til Sandvika, og rundomsnusk tre kvarter til Drammen på morsomme, svingete småveier. Faretruende nær Tony med andre ord [/QUOTE]


                    hehe, høres koselig ut

                    ot, men kjøpt hus der oppe?? kunne selv tenke meg flytting til det rike østland

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by epifant View Post
                      Haha, moroklumpen! Nei, jeg forlater bløde Mandal til fordel for Hønefoss. 7 mål tomt og plass til å virkelig leve; nok gressplen til å arrangere fotballturnering (i mitt tilfelle er nok Fiattreff langt mer sannsynlig...) og garasjeplass til 6 normalstore biler Firemannsboliger med 2 kvm plen og "bilbortsetningsplass" er ikke heeelt min greie.

                      30 minutter til Sandvika, og rundomsnusk tre kvarter til Drammen på morsomme, svingete småveier. Faretruende nær Tony med andre ord


                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by golfnos View Post
                        kjøpt hus der oppe?? kunne selv tenke meg flytting til det rike østland
                        Kjøpet er ikke gjennomført ennå, men alt er avklart. Flytter sannsynligvis rundt mars/april

                        Comment


                        • #13
                          Åseral her! Hæ, ikkje hørt om det??! He starta opp Installbay Sør på Evjemoen på Evje nå denne veka sammen mæ et par andre kamerate å æ VELDI interessert i å prøve å lage et miljø her! Æ veldi hissig på å få EMMA her te sommeren feks
                          Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

                          Comment


                          • #14
                            Evje, så det blir heller bortover for deg en nedover

                            Comment


                            • #15
                              hehe, okei. tror jeg leste litt feil RoBoX evjemoen er vel rette plassen

                              Comment

                              Working...
                              X